Pogosta vprašanja : Vse o mojem naročilu

Kako naj vem, ali je moje naročilo uspelo?

Takoj ko je vaše naročilo oddano in registrirano na našem spletišču, vam pošljemo potrditveno e-sporočilo z vsemi elementi povzetka:

  • Ime in priimek.
  • Polni naslov za izstavitev računa.
  • Polni naslov za dostavo.
  • Podrobnosti košarice.
  • Podrobnosti cene.
  • Način plačila.

Tako lahko preverite, ali je vsaka postavka pravilno vnesena in se obrnete na nas v primeru napake pri naročilu ali dostavi.

V ta namen pojdite na "moj račun", "Kontakt".

Svetovalec podjetja LiderPnevmatik vam bo hitro odgovoril po elektronski pošti.

Kdaj mi boste poslali moje pnevmatike?

Takoj po prejemu vašega plačila:

  • Začnemo pripravljati pnevmatike v skladišču.
  • Zagotovimo pakiranje in označevanje pnevmatik za prevoz.
  • Takoj odpošljemo vašo pošiljko.

Da bi vam čim prej dostavili.

Kako lahko spremenim naročilo?

Če po prejemu potrditve naročila po e-pošti opazite napako, vam priporočamo, da se obrnete na nas preko zavihka "Kontakt" v svojem računu kupca.

Tako bo lahko naša ekipa za pomoč strankam hitro ugotovila, katere spremembe je treba narediti.

To nam omogoča, da ne pošiljamo pnevmatik, ki:

  • Jih je treba preklicati.
  • Ne ustrezajo vašim potrebam.

In zatem lahko:

  • Spremenimo naslov za dostavo.
  • Spremenimo velikost, model ali letni čas.

Ko so pnevmatike poslane, žal ne moremo narediti nobenih sprememb.

Kako lahko prekličem naročilo?

Če želite iz enega ali drugega razloga preklicati naročilo, nam pišite preko našega spletišča, v svojem računu "Kontakt".

Tako se bomo lahko seznanili z vašim zahtevkom in nanj odgovorili pred odpošiljanjem pnevmatik.

Ali lahko vrnem (pošljem nazaj svoje naročilo)?

V primeru, da so vaše pnevmatike že prispele k vam in nam jih želite vrniti zaradi napake v velikosti ali izbiri, prosimo, da svoj zahtevek pošljete preko našega spletišča v zavihku "moj račun".

Tako bomo lahko preučili vaš zahtevek in ustrezno ukrepali.

Kaj je številka naročila?

Takoj po oddaji naročila vam bomo poslali številko, ki nam bo omogočila sledenje celotni zgodovini in identiteti naročila.

Ta številka je zelo pomembna in jo bomo zahtevali med vsemi našimi stiki.