Pnevmatika GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 5 235/50 R20 104W (XL) zagotavlja izjemno udobje in se odlično obnese pri zaviranju na mokrem cestišču. Zavorna pot na mokrem cestišču je krajša. Športni oprijem na suhi cesti.
Opis
Pnevmatika GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 5 235/50 R20 104W (XL) zagotavlja izjemno udobje in se odlično obnese pri zaviranju na mokrem cestišču. Zavorna pot na mokrem cestišču je krajša. Športni oprijem na suhi cesti.
Opis
mnenji
Snežne verige
Montaža
Spojina za nadzor impulzov
Več količine silike je bilo dodane v mešanico gume.
Zavorna razdalja se skrajša na suhi in mokri cesti.
Power Cushion
Ogrodje in tekalna plast sta stabilno povezana.
Izjemno natančna vožnja na suhi cesti.
211 komentarjev strank
4.5 od 5 zvezdic
Poraba goriva
3.5 /5
Mokra podlaga
4.0 /5
Suha podlaga
4.5 /5
Udobje
3.5 /5
Razmerje cena/kakovost
3.5 /5
Stabilnost
4.0 /5
Hrup
3.5 /5
Dolgotrajnost
3.0 /5
Poraba goriva
3.5 /5
Mokra podlaga
4.0 /5
Suha podlaga
4.5 /5
Udobje
3.5 /5
Razmerje cena/kakovost
3.5 /5
Stabilnost
4.0 /5
Hrup
3.5 /5
Dolgotrajnost
3.0 /5
Mnenja uporabnikov
Obveščamo vas, da se na spletišču oddana mnenja preverjajo. Mnenja so razvrščena samo kronološko.
- Cesta
- Normalna
- 3200 Km
Za majhen SUV (Audi Q2) po 3200 km:
(+) Dobra oprijem na suhi in mokri cesti, udobna in stabilna vožnja na običajni cesti in avtocesti.
(-) Glasnejši in večji poraba goriva (7,5 l/100 km) namesto 6,0 l/100 km z mojimi zimskimi pnevmatikami Continental Primacy 3.
- Cesta
- Normalna
- 15000 Km
Tiha pnevmatika, zelo dober stik s cesto.
Dober oprijem.
- Avtocesta
- Športna
Dober pnevmatika
- Gora
- Športna
- 2000 Km
Po več izletih sem lahko preizkusil te pnevmatike pri športni vožnji, odličen oprijem v hitrih ovinkih, izboljšanje zaviranja in dober oprijem na mokri podlagi.
- Avtocesta
- Športna
Zelo dobre pnevmatike
- Cesta
- Športna
- 1200 Km
Moj prvi vtis po 1200 kilometrih je zelo pozitiven.
V primerjavi z mojimi starimi pnevmatikami Pirelli P7 so te pnevmatike tišje, udobnejše in se zdi, da tudi manj porabijo goriva.
Veliko manj oviranih zaradi nepravilnosti na cesti, avto se počuti bolj stabilen in okreten.
Tudi pri visokih hitrostih v dolgih ovinkih, pnevmatika ne popusti.
Po 1200 km ne morem reči nič o življenjski dobi.
- Cesta
- Normalna
Zame bilo povsem jasno, da kupiti bom zelo oprijemljivo, zelo tiho in vendar športno pnevmatiko, ne glede na ceno.
V igri sta bili dve znamki:
- Dunlop SP Sport Maxx
- Goodyear Eagle F1 Assi. 5
Ker je imel samo ena od obeh oznako MO, sem izbral F1, čeprav je imel približno 1,5 mm manjšo globino profila kot Dunlop, po preferenci.
Pozdrav, Willi
- Cesta
- Normalna
super pnevmatika
- Cesta
- Normalna
- 42000 Km
Še vedno so v popolnem stanju s 85-90% življenjske dobe po 32 mesecih, vendar so nameščeni na sprednji osi. Zagotovo bi jih ponovno kupil. 70% ceste in 30% mesta.
- Cesta
- Normalna
Zelo dober vtis tako na suhem kot mokrem. Popolna demo pnevmatika.