
Prebrskajte našo obsežno ponudbo modelov Bridgestone in najdite tistega, ki popolnoma ustreza vašim potrebam. Uživajte v najboljših cenah na celotni naši izbiri!
Ekskluzivna tehnologija Bridgestone za razvoj pnevmatik, ki omogoča merjenje in vizualizacijo obnašanja kontaktnih površin pnevmatik v realnih pogojih vožnje. Prej je razvoj pnevmatik vključeval simulacije, izdelavo prototipov in uporabo laboratorijskih meritev ter testiranje na pravih vozilih za preverjanje zmogljivosti. ULTIMAT EYE™ v laboratoriju reproducira pogoje vožnje z visoko hitrostjo, ki so enakovredni tistim v pravem vozilu, kar omogoča vizualizacijo obnašanja kontaktnih površin pnevmatik. Poleg prejšnjih testov na pravih vozilih to omogoča visoko natančno analizo in preverjanje zmogljivosti na trdni znanstveni osnovi. Z uporabo tehnologije, zasnovane za razvoj pnevmatik za najzahtevnejše avtomobilske in motociklistične dirke na svetu, lahko merilna in analitična oprema prenese hitrosti do 400 km/h in naklone do 60 stopinj.
Vsi zadnji pnevmatiki Battlax imajo enojno spiralno konstrukcijo. Gre za enojni trak aramida, ki je neprekinjeno navit okoli oboda pnevmatike. Unikatnost traku preprečuje prekrivanje plasti, varjenje ali spoje in prinaša neznano lahkotnost v standardni konstrukciji s prečno pasovno. Enojna spiralna pasovna zmanjšuje vsako segrevanje, ki se pojavi med vrtenjem pnevmatike. Posledično se poveča stabilnost in izboljša učinkovitost blaženja udarcev.
Zadnje pnevmatike Battlax BT-012SS sledijo revolucionarni zasnovi z dvojnim pasom. Enosmerni pas je dopolnjen z pasom na vsakem ramenu. Ta zasnova zagotavlja odličen oprijem v ovinkih, skupaj z neprimerljivo vodljivostjo in absorpcijo udarcev. Poleg tega je srednji del tekalne plasti pustil prosto, kar naredi vožnjo v ravni liniji bolj stabilno.
Izpod rok genialnih inženirjev MotoGP pri Bridgestone, tehnologija 5LC za zadnje pnevmatike izstopa z združevanjem 5 plasti 3 različnih gumijastih spojin. : Sredina tekalne plasti daje prednost stabilnosti in življenjski dobi zahvaljujoč trdi spojini, ramena ponujajo neverjetno vleko zahvaljujoč srednji gumi in končno zunanji del omogoča ekstremno oprijemljivost v ovinkih zahvaljujoč spojini z visoko oprijemljivostjo. Na koncu, inovativna tehnologija v službi osupljive izkušnje!
Da bi lahko ocenili ta izdelek, morate predhodno oddati naročilo. Obveščamo vas, da so mnenja, objavljena na spletnem mestu, predmet nadzornega postopka. Mnenja so razvrščena samo po kronološkem vrstnem redu.
Vse popolno in tekoča komunikacija. 5 zvezdic
Prebral sem o er6-n, zelo zadovoljen, po nakupu mojega z1000 sem želel nadaljevati s s21, nimam pripomb, daje zaupanje, hitro se segreje, omogoča oprijem v prvih zavojih, v suhem in mokrem vremenu so pomirjujoči. Razmerje med kakovostjo in ceno 👍 5500 km z zadnjo pnevmatiko, redno igranje. Slišal sem samo dobre stvari o s23, zato jih bom iz radovednosti preizkusil.
Bridgestone Exedra max ostaja zanesljiva izbira za madamin xv535 in moj XV1100. Hitra dostava od Centralepneus, vendar čudno, tokrat je DOT malo več kot eno leto star (20. teden 2024)... to je redko z njihove strani... škoda. Novejša pnevmatika bi bila odlična. Ampak še vedno je odlična pnevmatika za naše custome. 14000 km/leto, torej približno 2 zadnji pnevmatiki na leto
Dobro razmerje cena kvaliteta, priporočam.
Malo razočaran nad T31. Prevozil sem enako kilometrino kot s S21. Razlika je v tem, da je na tekalni plasti ostalo vsaj 1000 km. Dober oprijem na suhem, zelo pomirjujoč na mokrem pri dobrem tempu. ABS in TC skorajda ne posegata. Zelo dober odnos med kakovostjo in ceno
dobro
Dobro se prilega!
Super pnevmatike, samo več Bridgestone S22.
To so pnevmatike, ki mi zdržijo najdlje, Pirelli mi zdržijo le 4000 km, medtem ko Bridgestone običajno zdržijo 6 do 8k km.
Lepa pnevmatika 😀