Scorpion Rally od Pirelli je bil zasnovan v tesnem sodelovanju s KTM za uporabo na najtežjih rallyjih na svetu. Odlične zmogljivosti ne glede na težavnost terena. Ohišje pnevmatike je zelo robustno in zagotavlja izboljšano dolgo življenjsko dobo. Izjemno široka površina stika s tlemi zagotavlja optimalno zaviranje in odličen prenos ukazov.
Da bi lahko ocenili ta izdelek, morate predhodno oddati naročilo. Obveščamo vas, da so mnenja, objavljena na spletnem mestu, predmet nadzornega postopka. Mnenja so razvrščena samo po kronološkem vrstnem redu.
Vse je odlično.
Nikoli ni bilo dostavljeno. Še vedno čakam denar.
Zahteval sem vračilo v predpisanem roku (izdelek ni ustrezal mojim potrebam)... po skoraj mesecu dni še vedno čakam, da ga pridejo iskat, saj vračilo, ki ga organizira stranka, ni sprejeto. Nikoli več Pneumaticileader
Najboljše za velika terenska kolesa
Vrhunsko, nameščeno med Alpes Moto Festivalom, je zagotovilo vse 3 dni na stezi in asfaltu, malo pleše po asfaltu... Scorpion Rally pnevmatika s pikantnim oprijemom ;-)
Prejeto pravočasno in v skladu z naročilom
Izbrana pnevmatika kot nadomestek za TKC80 Prijetno presenečen nad kakovostjo oprijema na cesti Morda malo bolj hrupna...
Kakšna razlika – in to na bolje – v primerjavi z mojimi prejšnjimi pnevmatikami “gros bonhomme” Wild. Pnevmatika se zelo hitro “zagrize” in vas postavi v nagib; popolna je za natančno vožnjo. Velik plus je tudi hrup, ki je občutno manjši. Zdaj sem na Portugalskem in izmenjujem vožnjo po ozkih cestah, stezah, kolovozih in avtocesti. Ta pnevmatika vas ne preseneti; opozori vas, ko se približuje meji oprijema – popolno. Na avtocesti zaradi čepov ne presežem 120 km/h. Res mi je zelo všeč.
Pirelli Scorpion Rally sprva nekoliko presenetijo z zelo odzivnim prednjim delom. Na to spremembo se hitro privadiš. Najbolj me je ob prvih obratih koles presenetilo, da zadnja pnevmatika ne vleče v zavoj! A ko se pnevmatike uvozijo, vsi ti neprijetni občutki izginejo. Ko se ogrejejo, se po mojem mnenju odlično obnesejo, tako na cesti kot v terenu. Kljub temu bodi previden pri močnejšem zaviranju; nagib je zanesljiv, čeprav se čuti rahlo deformacijo čepov, a vse skupaj drži! Hrup pod 50 km/h me ne moti in glede na podlago tudi izgine. Skratka, navdušen sem nad terenskim videzom, ki ga dajo moji GSA, in čeprav morda v ovinkih vozim nekoliko počasneje, cenim to vsestranskost, ki odpira nove poti :)
NI NIKOLI PRIŠLO zaradi premetavnosti dostavnika GLS