"BluEarth-GT AE51" vključuje osnovno oblikovalsko in materialno tehnologijo, ki se uporablja v YOKOHAMINI globalni znamki pnevmatik BluEarth in je "spoštljiva do okolja, človeka in družbe".
Zaradi izjemne vodljivosti, udobja in okoljske učinkovitosti so te pnevmatike izjemne pnevmatike za osebna vozila.
Yokohama Rubber aktivno razvija pnevmatike z uporabo svoje napredne tehnologije "BluEarth" in številne od teh pnevmatik so zdaj tovarniško vgrajene v najrazličnejše nove modele avtomobilov, vključno z najnovejšimi limuzinami, športnimi terenskimi vozili, športnimi avtomobili in kompaktnimi avtomobili.
Družba Yokohama Rubber Company bo svoje pnevmatike “BluEarth-GT AE51” dobavilo kot originalno opremo (OE) za novo vozilo MAZDA3 podjetja Mazda Motor Corporation.
Nova MAZDA3 je tovarniško opremljena s pnevmatikami velikosti 205/60R16 92V. Pnevmatike BluEarth-GT AE51 so vgrajene v vozila MAZDA3, ki se prodajajo na vseh trgih, razen v Severni Ameriki.
Vzorec "zvijanja", ki spominja na rezila slavnih japonskih mečev, je bil oblikovan za zagotavljanje večje togosti rebrov.
Poševne lamele povečujejo enakomernost tlaka stika s tlemi na površini tekalne plasti in prispevajo k povečanju skupnega volumna robov.
Edinstvena tehnologija oblikovanja vzorca, ki prispeva k zmanjšanju hrupa.
Pet vrst blokovnih mest z različnimi dolžinami je poravnanih za zmanjšanje hrupa.
BluEarth-GT AE51 zagotavlja enako stopnjo tišine kot tradicionalna pnevmatika BluEarth-A od Yokohama, hkrati pa povečuje celotno togost.
Trdnost notranjega ramena je bila kalibrirana z drobnimi žlebovi v obodni smeri, za bolj mehko vožnjo in večje udobje.
Za rebro zunanjega ramena je bil sprejet slepi žleb, kar povečuje trdnost.
Vzorec ima tri široke rebra, razporejene v sredini.
Neprekinjene rebraste strukture okoli pnevmatike povečujejo periferno stabilnost, kar pomeni boljšo stabilnost pri vožnji naravnost pri visoki hitrosti.
Električni tip utorov poveča skupni volumen robov, medtem ko ohranja togost bloka tekalne plasti.
To še dodatno izboljša zmogljivost oprijema z razširitvijo dela roba, ki premika vodo pod blokom tekalne plasti.
Edinstvena zasnova "Dimple Shoulder" na stranskih delih in ramenih pomaga razpršiti odvečno toploto, kar posledično izboljša porabo goriva.