Tabela tukaj spodaj podrobno pokaže tlake, ki so prilagojeni dirkalni vožnji, absolutno ne ustrezajo vožnji na cestah. Torej, ko zapustimo dirkališče je nujno spremeniti tlak na vrednost, veljavno na cesti.
Označeni tlaki so samo za primerjavo. Izkušeni voznik jih lahko spremeni po svoji želji in po mehaničnih zahtevah vozila. Za boljšo preciznost se tlak meri po enoti 0.15 barov.
Da ne bi tvegali neenakomerne obrabe gum, certifirane po DOT, ne sme biti tlak prenizek. Preslabo polnjenje povzroča pojav majhnega kolobarja obrabe na zgornjem boku pnevmatike. Ustrezno polnjenje omogoča znižanje tveganja.
Ravnanje voznika je zagotovo najpomembnejši dejavnik za zagotavljanje enakomerne obrabe.
Tip vozila | Položaj | Tlak |
---|---|---|
Sprednji pogon | sprednji | 2.4 / 3.15 barov |
Zadnji | 2.1 / 2.8 barov | |
Motor sprednji/ zadnji pogon | Sprednji | 2.4 / 3.15 barov |
Zadnji | 2.1 / 2.8 barov | |
Motor zadnji/ zadnji pogon | Sprednji | 2.4 / 3.15 barov |
Zadnji | 2.4 / 2.8 barov |
Tabela tukaj spodaj podrobno kaže modifikacije pnevmatik in geometrije, prilagojene vožnji na dirkališču, jih popolnoma odsvetujemo za vožnjo na cesti. Torej je vrnitev prvotnih nastavitev potrebna takoj po vožnji na dirkališču.
Prilagajanje | Znižati Podkrmarjenje | Znižati Prekrmarjenje |
---|---|---|
Tlak sprednje gume | nižji | višji |
Tlak zadnje gume | višji | Nižji |
Širina sprednje gume | Večja | Manjša |
Širina zadnje gume | Manjša | Večja |
Naklon sprednjega kolesa | Bolj pozitiven | Bolj negativen |
Naklon zadnjega kolesa | Bolj negativen | Bolj pozitiven |
Stekanje sprednjega kolesa | Bolj odporto | Bolj navznoter |
Stekanje zadnjega kolesa | Bolj navznoter | Bolj odprt |
Caster angle sprednjega kolesa | Bolj pozitiven | Bolj negativen |
Blalžilci sprednji | Mehkejši | Trdnejši |
Blažilci zadnji | Trdnejši | Mehkejši |
Stabilizator drog sprednji | Bolj gibljiva (tankejša) | Bolj toga |
Stabilizator drog zadnji | Bolj toga (širša) | Bolj gibljiva |
Razporeditev teže | Več teže spredaj | Več teže zadaj |
Priporočljivo je povečanje tlaka pnevmatik na 0.4 do 0.7 barov v primerjavi z vožnjo na suhem, da bi zmanjšali tveganjevodnega klina.
Pomnite : vodni klin se pojavi ko se nabere velika količina vode med gumo in cesto. Guma torej ni več v stiku s cesto in avto drsi brez kontrole.
Zvišanje tlaka zaobli bok pnevmatike in reducira velikost deflekcije.
S tem se stična površina stanjša in zožji. Omogoča tudi odprtje profilov pnevmatike, kar povzroča optimalno izpodrinjanje vode.