Za iskanje kliknite tu

Navodila za popravljanje predrte pnevmatike

Poškodovana pnevmatika se lahko popravi pod določenim pogojem :

  • Potrebno je vzdrževanje notranje strukture. Voziti brez tlaka ali skladiščenje vozila z gumami brez tlaka poškoduje strukturo pnevmatike.
  • Samo škode na tekalni površini se popravijo in bočnice pnevmatike morajo ostati brezhibne.
  • Premer luknje mora biti manjši od 6 mm. To izključi udarce na pločniku, velike odrgrnine in rezi.

Je možno popravilo pnevmatiko runflat ? Da, če pnevmatika ni vozila brez tlaka ! Torej pnevmatike runflat so večinoma nepopravljive.

Zunanje popravilo

To popravilo se opravlja s tesnilom ali s krpo. Postopek je preprost, popravilo je poceni in traja samo nekaj minut. Vendar tega popravila ne priporočajo proizvajalci, ker se opravi brez podrobnemu pregledu notranje strukture pnevmatike. To popravilo je površno.

Navodilo :

  1. Označite luknjo in uporabite ročko za injekcije za pripravljanje in čiščenje luknje.
  2. Naložite krpo na posebno ročko do sredine. Krpo moramo namazati z lepilom, če ga nima poprej.
  3. S pomočjo ročke za injekcije naložite krpo v luknjo, pustite samo nekaj centimetrov krpe izven gume.
  4. Nežno odstranite ročko, s špiralnem gibu krpe v notranjosti pnevmatike.
  5. Z rezilnikom je potrebno rezati del krpe, ki je ostal izven gume.
  6. Popravilo je opravljeno! Napolnite pnevmatike in krontrolirajte izgubo tlaka, da ne izgubi več kot 0.1 bar mesečno.

Notranjo popravilo

Ta metoda je bolj zanesljiva, a dražja in za njo je potrebna profesionalna oprema. Vulkanizer vstavi en del, ki se imenuje "gobico" v notranjosti pnevmatike po demontiranju pnevmatike in po nekaj etapah : ciščenje, krtačenje, predrnje, vulkanizerstvo "gobice" in prerezanje ostanka.

To metodo priporočajo proizvajalci.


Te dve metode so najbolj pogoste metode popravljanja.