Za iskanje kliknite tu

Kaj pomeni obnovljena pnevmatika ?

Obnovljenje pnevmatik omogoča povečanje njihove dolgtrajnosti. Ta tehnologija sloni na nadomestitvi tekalne plasti obrabljene pnevmatike z novo tekalno plastjo, a karkasa obrabljene gume se ohranja.



Ta postopek je možen samo za določene obrabljene pnevmatike, ki se dajo še izkoristiti.

Obnovljene pnevmatike : jim lahko zaupamo ?

Vse obnovljene pnevmatike so temeljito pregledane. Od januarja 2002 naprej pa jih testirajo z enakimi testi za zmogljivost in varnost, kot to počenjajo pri novih pnevmatikah, preden jih komercializirajo. Označba "retread" (obnovljena) je obvezna.

Prednosti Pomanjkljivosti
Poceni

(40 % cenejša kot nova guma)
Hrup
Običajno so obnovljene gume malce hrupnejše
Ekološke
(znižanje pnevmatskih odpadkov)
Zaviranje
Zmogljivosti so včasih malce slabše pri obnovljeni, kot pri novi pnevmatiki.

Obnovljenje pnevmatik se v glavnem usmerja proti trgu težkih tovornih vozil (85 %). Samo 12 % prodaje gum za osebna vozila je sestavljena iz obnovljenih pnevmatik.

Najboljše znamke za nakup obnovljenih pnevmatik

Lider Pnevmatik priporoča nekaj posebno cenjenih znamk na področju obnovljenja.

Marangoni Italijanska znamka popolnoma obvlada postopek izdelovanja obnovljenje pnevmatike. Družba nudi zmogljivosti, enake tistim novih izdelkov. Vodilna firma na tem področju. Marangoni zagotavlja dolgotrajnost in kakovost izdelka pred tovarniškimi napakami, ali pred škodo, povzročeno med normalno uporabo na cesti.
Blackstar Blackstar je francoska znamka specializirana v obnovljenih pnevmatikah. Je posebno cenjena po svojih obnovljenih gumah za 4x4.
Laurent Znamka je specializirana v industrijskem obnovljenju pnevmatik. Podjetje je podružnica družbe Michelin.
Goodyear - Dunlop Obnovljenje predvsem namenjeno težkim tovornim vozilom. Vrhunska kakovost.
Insa Turbo Znamka je prisotna na trgu obnovljenih pnevmatik od leta 1988. Cenjena je po svoji vrhunski tehnologiji, ki ji omogoča izdelovanje zelo kakovostnih obnovljenih pnevmatik.

Kaj je precizno obnovljenje pnevmatik ?

To je tehnologija ki sestoji iz treh različnih etap :

1 Krtačenje Po odstranitviji obrabljene kotalne plasti, se prične ta postopek. Ustrezno orodje počisti in odstrani poškodovane dele karkase gume.
2 Nanos gume Nanos gume nadomešča poškodovane dele z novimi materiali. (plašč, oboki)
3 Obnovljenje z vulkanizacijo V tej etapi se nova zmes vulkanizira po vsej tekalni plasti v ogretem kalupu. Celotni postopek spremlja računalnik.