Za iskanje kliknite tu

Maksimalni tlak pnevmatike

Maksimalni tlak pnevmatike določa najvišji tlak, ki ga lahko prenese mrzla pnevmatika. Toda uporaba tega tlaka je možna samo v primerih, navedenih v navodilih za vozilo.

Za pravilno merilo je potrebno merjenje z mrzlimi gumami. Pnevmatika ne more ostati na soncu, niti v stiku s toploto, razen tega vozilo ne sme voziti vsaj dve uri pred merjenjem.

Tlak s toplimi gumami je višji za 0.3 barov v primerjavi z mrzlimi.

Torej, če je tlak z mrzlimi gumami enak maksimalnemu tlaku pnevmatike, boste presegli maksimalni tlak pri ogrevanju vaših pnevmatik med vožnjo.

V tem primeru, bi lahko mislili, da je potrebno izpustiti malo zraka, ko so gume tople, a to ni priporočljivo, ker bi se tlak znižal do maksimalnega tlaka z mrzlimi gumami.

Maksimalni tlak povprečne pnevmatike se lahko tudi spremeni pri določenem indeksu nosilnosti. Na primer, pnevmatika s povprečnim indeksom nosilnosti lahko prenese 2.4 barov, a pogosto najdemo povprečne gume, ki lahko prenašajo 3 barov.

Te vrednosti najdete v navodilu vozila in v nalepki na robu voznikovih vrat.

Maksimalni tlak, ki ga pnevmatika lahko prenese, je napisana v malih črkah na boku pnevmatike v KPA ali PSI (100 kpa = 1 bar et 14.50 PSI = 1 bar).