Iskanje po dimenzijah
Pnevmatika Nokian avtomobil

Pnevmatika Nokian

Nokian je od leta 1934 pomemben proizvajalec pnevmatik v nordijskih deželah. Njegove tovarne najdemo v Nokiji, na Finskem in v Vsevoložski v Rusiji. Proizvajalec velja za nepogrešljivega zlasti na področju zimskih gum. Nokian deluje v glavnem na trgih, kjer prevladujejo razmere podobne tistim, ki jih najdemo v severnih deželah, in ki predstavljajo izziv za dobro funkcioniranje pnevmatik, posebno v snežnih razmerah , ko je vreme ostro in neprevidljivo. Nokian je razvil izbor pnevmatik , ki so na voljo povsod po Evropi v več kot 900 pooblaščenih trgovinah.

Najbolj prodajani profili

Avto/ Osebna Vozila

4x4 / SUV

Gospodarska vozila / Kombije

celoletne

Tehnologija znamke Nokian

INDIKATOR OBRABE IN AKVAPLANINGA

INDIKATOR OBRABE IN AKVAPLANINGA
Pnevmatika vključuje indikator obrabe (DSI), ki omogoča poznavanje preostale globine njenih utorov. Ta indikator je sestavljen iz serije številk v milimetrih, vpisanih na tekalno površino. Bolj kot se tekalna površina obrablja s prevoženimi kilometri, bolj se te številke izbrišejo. Pnevmatika vključuje drugi indikator, ki informira o tveganjih za akvaplaning. Kapljica je postavljena na centralni ploščad 4 mm od dna utorov. Ko se ta kapljica izbriše zaradi obrabe gume, je čas za zamenjavo pnevmatik, saj je tveganje za akvaplaning veliko.

PODPORA NA RAMENIH

PODPORA NA RAMENIH
Od dolge brazde, ki obroba ramo, jo podpirajo stranske reže pod kotom 20 stopinj. Te brazde zagotavljajo izjemno vodljivost v ovinkih, pri spremembi smeri ali celo pri podkrmarjenju ali zdrsu.

PIKČASTE ŽLEBIČE

PIKČASTE ŽLEBIČE
Dež je vremenski pogoj, ki je odgovoren za večino nesreč na poletnih cestah. Tveganje za izgubo nadzora nad avtomobilom se nesorazmerno poveča, ko nenadoma izbruhne nevihta. Pomanjkanje oprijema pnevmatik je glavni krivec, saj povzroča pojav akvaplaninga. Zato je Nokian Tyres na poletne pnevmatike narisal pike, ki povečujejo oprijem na mokri cesti in preprečujejo akvaplaning v nevarnih situacijah padavin. Te pike so postavljene v glavne prečne žlebove na notranji strani. Povečano število teh žlebov omogoča, da te eliptične zareze shranjujejo veliko količino vode. Ta ideja pnevmatiki zagotavlja ustrezno oprijemljivost, tudi ko čas obrabi pnevmatiko. Bolj kot se guma obrablja, večji je volumen pikastih žlebov, ki se razširijo na dnu.

LAMELLE CROSS-BLOCK

LAMELLE CROSS-BLOCK
Kipke Cross-Block v srednjem delu pnevmatike so zasnovane za delovanje v dveh smereh. Cross lamele, postavljene blizu zunanje ramene, tvorijo trd rob, ki mu daje stabilnost ne glede na pogoje. Cross lamele, ki se nahajajo blizu notranje ramene, tvorijo bolj artikuliran rob. Zagotavljajo bolj fino povezavo s cesto in zmanjšujejo reakcijo na valjanje ter intenzivnost hrupa. Izvedeno je bilo natančno delo optimizacije na prostornini utora in na nagibu Cross lamele, ki tvori poševnico glede na rob. Ko je cesta mokra, Cross lamela shrani vodo, ki je prisotna na cesti, in maksimizira njeno odvajanje v glavne žlebove, za povečano preprečevanje akvaplaninga.

TWIN TRAC SILICA

TWIN TRAC SILICA
Nokian Twin Trac Silica je mešanica gume, sestavljena iz naravnega kavčuka, silike in olja navette. Izvirna razporeditev delcev pnevmatiki zagotavlja optimalen oprijem na snegu in v dežju. Ta inovativna mešanica izboljšuje tudi stabilnost vožnje in reakcijo na obrabo pnevmatike. Kvaliteta in količina uporabljenih materialov ohranjajo izjemne zimske zmogljivosti pnevmatike, tudi pri intenzivnih spremembah temperature ali po prevoženih številnih kilometrih. Poraba vozila se zmanjšuje zaradi drastičnega zmanjšanja upora pri kotaljenju.

NOKIAN ARAMID STRAN

NOKIAN ARAMID STRAN
Guma na straneh pnevmatike vsebuje material, ki se uporablja v letalstvu in za vojaške namene, prekinjene aramidne vlaknine z izjemnimi lastnostmi odpornosti. Te vlaknine izjemno utrdijo stransko površino pnevmatike, kar ji daje veliko boljšo odpornost proti napadom in rezom.

DVOJNA PODPORA PLOŠČ

DVOJNA PODPORA PLOŠČ
Dvojni podporni sistem blazinice, ki je prisoten na zunanji rami pnevmatike, igra svojo vlogo, ko se vozi intenzivno: struktura se utrdi, ker se bloki naslanjajo drug na drugega, kar zagotavlja natančnost pri krmiljenju. Nasprotno pa je ta podpora veliko manj intenzivna pri standardni vožnji, kar zmanjšuje reakcijo na valjanje in posledično porabo vozila. Regija ramena je podprta tudi z 20-stopinjskim kotom, ki ga kažejo strani reber. To pnevmatiki prinaša dodatno stabilnost, predvsem v ovinkih, med spremembo smeri in pri nenadnem manevru za izogibanje oviri.

HIDRO ŽLEBOVI

HIDRO ŽLEBOVI
Najbližja dolga rebra do notranjega roba je zarezana z globokimi diagonalnimi Hydro utori, da bi pnevmatiki zagotovila stabilnost. Ti utori izboljšajo zaščito pred akvaplaningom, saj zajamejo več vode na tleh in jo usmerijo proti velikim obodnim utorom.
Ta inovacija se nahaja tudi na glavni rebri, najbližje zunanji strani. Skupaj ti široki utori zagotavljajo večjo varnost v deževnih pogojih in močno zmanjšujejo tveganje za zdrs na mokrem asfaltu.

GLAVNE ZGLODANE ŽLEBIČE

GLAVNE ZGLODANE ŽLEBIČE
Glavne zareze pnevmatike so gladke, kar ji poleg elegance daje veliko sposobnost učinkovitega odvajanja vode na cesti. Zareze na rebrih, ki se odpirajo na te glavne drsne zareze, povečujejo skupni volumen pnevmatikinih zarez in pomagajo preprečiti možnost akvaplaninga.

PREČIŠČENA OLJA

PREČIŠČENA OLJA
Pri Nokian Tyres vsaka pnevmatika uporablja samo prečiščena olja in v proizvodnji nikoli ne vključuje toksičnih ali rakotvornih kemikalij. Kot vodilni v ekoloških smernicah proizvajalcev pnevmatik je Nokian pionir v uporabi prečiščenega olja z nizko vsebnostjo aromatik. Kljub temu so njegove zmogljivosti v smislu varnosti in zlasti oprijema pnevmatike na mokri podlagi odlične, ne glede na letni čas.

VEČPLASTNA STRUKTURA

VEČPLASTNA STRUKTURA
V večplastni strukturi pnevmatike uporaba več mešanic gume pnevmatiki daje različne lastnosti. Gumijasta plast tekalne plasti Nokian Intelligent UHP Silica omogoča ohranjanje najboljše povezave s cestiščem v katerikoli situaciji in je zasnovana za dajanje maksimuma v pogojih intenzivne uporabe tako pri visokih hitrostih.
Vmesna plast vključuje mešanico z nanosiliko nizke molekulske mase. S to izvirno in inovativno spojino opazimo resnično hitrejši prenos sprememb smeri kot z običajnimi mešanicami.
Kar zadeva spodnjo plast, njena izjemno trda gumijasta mešanica zmanjšuje upor pri kotaljenju, kar močno zmanjšuje toploto, kar povzroča večjo odpornost proti obrabi, manjšo porabo energije in zmanjšanje toksičnih izpustov v okolje.

OBMOČJE INFORMACIJ

OBMOČJE INFORMACIJ
Področje Info, ki je prisotno na strani pnevmatike Nokian, povečuje varnost z indikatorji lokacije in tlaka. Tako lahko označimo lokacijo med montažo med menjavo pnevmatik in pravilnim tlakom napihovanja. V to področje je mogoče celo vnesti novo informacijo, to je navor privijanja vijakov na platiščih iz zlitine. Večina športnih pnevmatik UHP je montirana na aluminijasta platišča, za katera je potrebna povečana pozornost pri privijanju vijakov. To je povečana varnost za uporabnika, saj morajo biti vijaki priviti z pravilnim navorom in ponovno priviti vsakih 100 ali 200 kilometrov.

INTELIGENTNI UHP SILIKAT NOKIAN

INTELIGENTNI UHP SILIKAT NOKIAN
Spojina Nokian Intelligent UHP Silica tekalne plasti je optimalno zasnovana za intenzivno uporabo in visoke hitrosti. Molekulske verige te gume v kombinaciji s silicijevimi delci rezultirajo v izjemno robustni mešanici, ki ohranja svojo elastičnost. Neprestano prenaša velik temperaturni razpon in povečuje oprijem na mokrih cestah kadarkoli v dnevu od pomladi do jeseni. Povezava s cesto je idealna in ne dopušča nobenih odstopanj ne glede na okoliščine.

Oblikovanje Tihega Žleba

Oblikovanje Tihega Žleba
Optimizacija udobja vožnje je cilj inovacije Silent Groove Design, ki je prisotna na stenah dolgih gumijastih blokov, kjer polkrožne vdolbine, stilizirane kot golf žogica, nadzorujejo zračno gibanje. Prav tako ustavijo zvoke, ki jih oddajajo robovi prečnih rebrov in neprijetno piskanje. Posledično so zvoki v notranjosti kabine in zunanji zvok kotaljenja znatno zmanjšani. Na koncu je vožnja tiha in toliko bolj prijetna. Silent Groove Design tudi ohladi površino pnevmatike z zmanjšanjem aerodinamične reakcije, kar nasprotno poveča odpornost proti obrabi in prevoženo razdaljo.
LiveChat
Whatsapp Messenger