Avto pnevmatike
Moto pnevmatike
Pnevmatike za štirikolesnike
Jeklena platišča
Alu platišča
Paket platišča + pnevmatike
Snežne verige
Uravnoteženje
Napihnjenje
Orodja in držala
Popravilo
Akumulator
Olja
Dodatna oprema
TPMS
Montaža - zategovanje
Aditivi
Vodnik
Dostava in montaža
Profesionalci
Moj račun
Kontakt
od | 177,29 € |
Poglejte dimenzije | |
Brezplačna dostava Najboljša cena Zaloga |
Nokianov Hakka Blue 3 (predstavljen konec leta 2021) je premium poletna pnevmatika, zasnovana za zagotavljanje voznikom miru, varnosti in udobja skozi celo poletje, zlasti na severu Evrope. Namenjen je družinskim in športnim avtomobilom, SUV-jem in križancem, zlasti hibridnim ali električnim.
Inovativni vzorec tekalne plasti omogoča izjemno stabilnost in optimalen nadzor nad smerjo. Hakka Blue 3 je seveda zelo tih, zlasti zaradi blokov notranjih in zunanjih ramen, ki so bili premišljeno zasnovani za odpravo hrupa (Silent MultiZone Design); dno dolgih utorov je opremljeno z majhnimi polkrožnimi luknjami, ki absorbirajo vibracije in hrup (Silent Groove Design).
Oprijem na mokri ali mokri cesti (označen z razredom A po evropski oznaki) je bil optimiziran s sistemom Dry Touch 3.0 concept (široki glavni utori, vmesni utori z dovršenim dizajnom in postavitvijo). Tudi zmes gume je nova, mešanica je Cool Blue Hybrid, bolj elastična, natančno se prilagaja temperaturnim spremembam in ostane prožna tudi na najbolj strmih cestah; obogatena s siliko in polimeri nove generacije, ta guma omogoča minimalizacijo upora pri kotaljenju za bolj razumno porabo goriva ali boljšo avtonomijo električne baterije.
Nokianov Hakka Blue 3 (predstavljen konec leta 2021) je premium poletna pnevmatika, zasnovana za zagotavljanje voznikom miru, varnosti in udobja skozi celo poletje, zlasti na severu Evrope. Namenjen je družinskim in športnim avtomobilom, SUV-jem in križancem, zlasti hibridnim ali električnim.
Inovativni vzorec tekalne plasti omogoča izjemno stabilnost in optimalen nadzor nad smerjo. Hakka Blue 3 je seveda zelo tih, zlasti zaradi blokov notranjih in zunanjih ramen, ki so bili premišljeno zasnovani za odpravo hrupa (Silent MultiZone Design); dno dolgih utorov je opremljeno z majhnimi polkrožnimi luknjami, ki absorbirajo vibracije in hrup (Silent Groove Design).
Oprijem na mokri ali mokri cesti (označen z razredom A po evropski oznaki) je bil optimiziran s sistemom Dry Touch 3.0 concept (široki glavni utori, vmesni utori z dovršenim dizajnom in postavitvijo). Tudi zmes gume je nova, mešanica je Cool Blue Hybrid, bolj elastična, natančno se prilagaja temperaturnim spremembam in ostane prožna tudi na najbolj strmih cestah; obogatena s siliko in polimeri nove generacije, ta guma omogoča minimalizacijo upora pri kotaljenju za bolj razumno porabo goriva ali boljšo avtonomijo električne baterije.